Doprava a poštovné

Balíčky sú doručované:

             Prostredníctvom Slovenskej pošty (SP)

Kuriér:

Rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte.

Odberné miesto: BalíkoBOX 24/7 a pošta:

Nechajte si balík poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 18 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie zásielky vás upozorníme SMS správou.

 

             Prostredníctvom SPS (Slovak Parcel Service s.r.o.)

Rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér Slovak Parcel Service vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska zvyčajne už v nasledujúci pracovný deň.

Pri zásielkach garantovaných Do 12:00 cez SPS sa účtuje príplatok 50% k prepravnému.

Pri zásielkach garantovaných Do 9:00 cez SPS sa účtuje príplatok 100% k prepravnému.

 

Poštovné je zadarmo v rámci Slovenskej republiky pri objednávke nad 99 EUR.

Poštovné pre zásielky v nižšej hodnote  a do iných krajín je nasledovné:

SPS – Slovenská republika                                                                               2,99 EUR

SPS – Česká republika                                                                                    5,99 EUR

SP na adresu – Slovenská republika                                                                  3,99 EUR

SP na odberné miesto: BalíkoBOX 24/7 a pošta – Slovenská republika                  2,99 EUR

Ostatné krajiny EÚ a svet podľa kalkulačky pri voľbe dopravy.

*od odovzdania balíčka prepravcovi. Ide o orientačnú a zvyčajnú dobu doručenia uvádzanú prepravcom. Tieto lehoty bohužiaľ nedokážeme vždy ovplyvniť ani garantovať. Viac informácií k dodacím lehotám prepravcovských spoločností nižšie.. 

 

Všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné, žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné si neúčtujeme.

 

Naše lehoty a lehoty prepravných spoločností, alebo ako dlho trvá kým tovar odošlete a kedy môžem očakávať balíček u mňa doma?

  • tovar sa bežne snažíme odoslať do 1 pracovného dňa od potvrdenia objednávky resp. v prípade platby na účet do 1 pracovného dňa od pripísania sumy na účet. V období sviatkov alebo počas trvania promo akcií (napr. výpredaje, zľavy so zľavovými kódmi), teda v období so zvýšeným náporom objednávok, treba rátať aj s dlhšími dobami odosielania, najneskôr však do 2-3 dní od prijatia objednávky (platby na účet). V prípade, že sa tovar, ktorý ste si objednali, nenachádza na sklade alebo dôjde k inej situácii, ktorá odoslanie Vášho balíčka môže spomaliť, spojíme sa s Vami a skúsime nájsť pre Vás vyhovujúce riešenie. O odoslaní balíčka Vás budeme informovať e-mailovou správou.
  • Po odovzdaní a odoslaní balíčka prepravcovi, začína plynúť lehota na doručenie podľa orientačnej doby doručenia uvádzanej prepravcom. Všetky zásielky poštou posielame I. triedou. Viac však tieto lehoty nedokážeme ovplyvniť a garantovať. Prosím berte do úvahy, že v období vyššej vyťaženosti doručovacích spoločností (napr. mesiac december, sviatky počas roka) sa môže doba doručenia na strane prepravcovských spoločností predĺžiť príp. môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty z rôznych iných dôvodov na strane prepravcu.
  • Ak Vám balíček nie je doručený v primeranej lehote, môžete nás kedykoľvek kontaktovať a skúsime Vám s vysledovaním zásielky a riešením situácie pomôcť!

 

Môžem poslať balík aj na inú adresu?

  • Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zvoliť “Odoslať na inú adresu” a vyplniť poštové údaje.

 

Môžem poslať tovar niekomu ako darček? Môžete za mňa vypísať a poslať pohľadnicu?

  • Samozrejme, radi Vám pomôžeme obdarovať niekoho výnimočného. Stačí nám pri platení v kroku “Košík”- poznámka k objednávke, napísať do správy, že Vaša objednávka má byť zaslaná ako darček a či si želáte pripojiť aj krátky pozdrav alebo správu a jej znenie. Do balíčka potom nepribalíme faktúru, len darčekové potvrdenie (s prípadným pozdravom od Vás) bez uvedenia cien. Ak posielate darček niekomu mimo Vašej adresy, stačí zvoliť “Použiť inú fakturačnú adresu” a vyplniť poštové údaje. Všetky naše balíčky majú darčekové balenie. Darčekové objednávky nie je možné odoslať na dobierku.
  • Ak nás požiadate o darčekovú objednávku, a zároveň zvolíte ako spôsob platby platbu na dobierku, budeme Vás pred odoslaním balíčka kontaktovať, aby sme sa uistili, či nedošlo k omylu, resp. Vás požiadame o zvolenie inej metódy platby.

 

Aké ponúkate možnosti platby?

  • platba kartou– prostredníctvom platobnej brány GoPay
  • platba vopred prevodom na náš účet– po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný e-mail s inštrukciami, číslom účtu a variabilným symbolom. Za objednávku zaplatíte dopredu na náš bankový účet vedený vo FIO BANKA, a.s. Úhradu prosím vykonajte najneskôr do 7 dní od odoslania objednávky resp. doručenia e-mailu s detailmi platby. Tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od pripísania úhrady na účet.
  • platba na dobierku– objednávku uhradíte pri preberaní zásielky doručovateľovi, dostupné len pre doručenie na Slovensku

 

Bankové spojenie: 

Peňažný ústav: FIO BANKA, a.s.

Číslo účtu: 2901018370/8330

IBAN:  SK2283300000002901018370
BIC/SWIFT:  FIOZSKBAXXX

 

Platby na účet uhrádzajte prosím až po tom, ako dostanete potvrdzujúci e-mail alebo e-mail so zálohovou faktúrou spolu s detailmi platby k vašej objednávke. Ďakujeme.